Året som gått 2006

* Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

Hyrt rum i ett hus i England, jobbade som bartender, var i Schweiz, hälsade på Emelie, var som en luffare i Italien..haha, sökt skola i Florens till hösten.

* Vilka länder besökte du?
Italien, Schweiz, England och Sverige

* Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
25-26 mars, åkte till Venedig med Emelie. Så underbar stad.
* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
maneater- nelly Furtado från england, contramano-Nek från Italien

* Blev du kär under 2006?
Kär och kär, men väldigt intresserad av några

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Umgicks med vännerna, kommer inte ihåg så mycket.  Jo, systemet så klart!
* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Att jag har bott i utlandet under största delen av året, träffat massa nya vänner från alla hörn på jorden.

* Hur höll du dig från att bli galen?
Jag blev galen på dryg-Andrea i Italien..grrr. man kan inte hålla sig från att bli galen på han.

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Emelie, fast det var redan hösten 2005
* Största höjdpunkten på året?
Karnevalen i Viareggio i Toscana. Alldeles vid havet.
*Bästa jobbet?
Bartender i England
*Årets resa?
Den till Italien så klart!
*Den roligaste utgången under året?
Sista helgen i Milano, var på rolling stones och shakade loss med Emelie.
*Årets värsta dag?
Dagen jag blev bestulen på digital kameran och plånboken på rolling stones. dagen innan jag skulle till Schweiz.
*Den sjukaste dagen i mitt liv?
Jag och Emelie sitter hos mig i Milano, myser och äter chips. Angelo och Giorgio ringer: Följ med på födelsedagsfest. Skyndade och fixa till oss och tog oss mot Naviglie. Mötte upp dom på en bar, åt lite snacka och sen shottade vi. Hur gott som helst. Tog taxi till Hollywood, festar där inne ett tag och dansar. Sen tar vi taxi hem till Giorgio och Angelo när krogen börjar stänga. Festar vidare hos dom med klädpoker och andra spel. Jag blev inlåst på toan med Franco..haha Men vi tog oss ut som tur vad. Sen kom jag på att jag glömde mata kaninen och hamstern. Gick hem vid 07.30 eller nått. Hem och mata djuren, körde igång en tvättmaskin, diskade och hoppade in i duschen. Sen hoppade i sängen. Vem kommer på att dom ska diska och tvätta innan dom går och lägger sig kl. 09 på morgonen..?
*Årets lyckodag?
Den gången när jag och Emelie gick på Hollywood och kom in i V.I.P rummet och där sitter Frank Lampard. Jag blev så otroligt glad. Både jag och Emelie är fotbolls freak.
*Det som man aldrig tror skulle hända?
Att komma in i V.I.P rummen varje gång man går ut på krogen.
*Bästa kyssen?
Luca Bianco.
*Dagen du var nära på att ramla ihop av rädsla?
24 mars. Både en bland dom bästa dagarna och den mest skrämande dagen i mitt liv. Så rädd har jag aldrig varit någonsin.
*Dagen jag grät som mest?
Den dagen jag åkte hem från Milano, känes så tungt, både att lämmna Emelie och landet. Ville verkligen inte.
*Bästa husfesten?
När jag och Suss var i Leeds och festade loss. Fasiken va skoj det var den kvällen.

Favoriter i repris:

*Speciell önskning som gick hem en dag?
Halloween -05 när jag spanade in en kille i vip rummet. Tyckte han såg ut som en jag kände som e super hot. Jag sa till Emelie,: han ska ja ha. Tror det eller ej, där sitter jag i V.I.P rummet med just han, vid namnet Luca Bianco. Hur fin som helst.
*Årets skrämande sammanträffande?
Innan vi gick ut på halloween förra året hade jag klagat om att jag behövde massage. Och när jag träffade Luca visade det sig att han studerade massage..skrämande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra lista..

Postat av: sara

åh, måste sno listan från dig, är det ok? kul frågor att fylla i!

2006-12-28 @ 19:35:00
URL: http://piruett.blogg.se
Postat av: maria

Oh! roliga frågor, jag "lånar" den av dig, hoppas inte det gör nåt.. puss raring!

2006-12-28 @ 23:08:39
URL: http://amiraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback