Funderar på ny frisyr.

110802-115

Tanken kom upp idag att jag skulle vilja klippa av mig håret. Jag har ju gjort det förrut och blivit missnöjd. Ångrat det jätte mycket flera gånger när jag klippt av ca:30cm. Men just nu känner jag att det skulle kännas så bra. Och det här frisyren är så fin också. Ska fundera ett tag framöver hur jag känner, men om jag bestämmer mig så klipper jag av det i Italien. Mitt hår växer ju som ogräs ändån så jag har långt hår på ett år igen. Jag har turen att håret växer så fort som andra inte har. Förstår dom som tänker på att dom vill klippa av sig men måste vara riktigt säker på att dom vill det för att det tar några år för dom att få tilbaka sin längd som dom hade förut. Jag kan klippa hur jag vill och ändå få långt hår på minst ett år.


110802-117

Då är det de här håret som ryker om jag klipper av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback