Jul igen

Idag har jag suttit och kollat på massa julfilmer som har gått på tv:n. Så mysigt. Det tråkiga är att det inteblir en vit jul i år men sånt är livet och det är bara att acceptera.

Igår fick man lön och då blev det stor shopping på stan emd Anna. Jag köpte skor, klänning, kofta, underkläder, julklappar till några, små saker som va nödvändigt och så. Även fast alla presenter var till mig från mig själv så har jag slagit in dom. =) Så rolig är jag. Fler paket att njuta av imorgon. Sen blev det fika på news med Maja oxå. Kul att se henne igen. Senare på kvällen följde jag med Anna och Emma när dom käkade pizza och sen begav oss mot news igen för att möta upp Jossa. Sista myset med vännerna innan jul.

Idag har det pillat i mina fingrar för alla julklappar jag fått av vännerna mina. jag är så nyfiken men jag vet vad ett är och det från Anna. var nämligen med när hon köpte det. =) Ska nog gå och lägga mig snart så jag inte behöver plågas längre. har ju köpt nya kläder att ha på mi imorgon oxå. Jätte fina.

Två veckor till jag åker till Italien nu oxå. Längtar längtar.

GOD JUL PÅ ER ALLA ÖNSKAR JAG ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback