Julen 2006

110802-118

Nu har julen 2006 varit och den har varit helt, helt underbar. Fick det jag önskade mig och inget annat som brukar slinka in om ni förstår vad jag menar. jag fick mina böcker som jag önskade, Nicole Richie och Paris Hilton boken. Lite jul läsning. Pengar i massor, barca i slutet av januari, hurra! Sen lite kläder och skor av mig själv. =) Fick ju löning i fredags. haha. Chanel örhängen, love them.
   Av mina kära vänner fick jag jätte fina julklappar. Tack suss för det super fina berlocken. du kommer alltid att vara närmast mitt hjärta i Italien..=) Tack Jossan för hårklämman och den fina ramen med mig innut i. Tack Annika för resekittet, redan nerstoppad i resväskan. Tack Anna för benvärmarna, som jag har haft på mig hela dagen..=)

Hoppas att dagen har varit lika underbar för er som den var för mig. Och Emelie, du är min pärla.
Nu är det bara att vänta ett år tills nästa jul.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken härlig rödfärg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback