Just do it!

 Jag och Jossan har kört för fult nu ihelgen med att spelat eye toy. Jag rekomenderar det verkligen. Sån träningverk jag har i armarna har jag inte haft på länge. Ni kanske tänker hur kan du få träningverk av att spela ett spel, men det är sant. Stunta i gymmet och köp dig spelet. Det finns olika saker att välja bland, sport, skönhetssalong, musik, party och mycket mera. Det blir som träningpass för man gör rörelser och det bästa av allt man kan se sig själv medans man gör det. 

                                                                                                                     

Sen blev det följt av den roliga tjej filmen, SNYGG, SEXIG OCH SINGEL. Ååå den där låten som dom sjunger, "you´r too big too fit in here" så mycket som jag skrattar till den. Den e så härlig.

Jo, jag får inte glömma bort att jag bakade lussekatter idag och även is chocklad me. Mumss


Imorgon e det dax för myskväll med Nicklas och även följt med lite annat.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Tack för kommentaren på min blogg!
Jag vill också spela tränings-tvspel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback