LUCIA

110802-101

Lucia dagen är här och mycket glädje kommer det vara. Som förr året missade jag Lucia, eller det var ingenting sånt i Milano. Vet inte vad för traditioner dom har men kommer inte Lucia från Italien? Det var hos en familj jag sökte jobb hos, hon tyckte att vi i Serige har så många traditioner runt jul, firar Lucia, glögg, pepakakor, lussekatter, m.m. Tydligen så är jul inte lika myket stohej i olika länder. jag är så glad att vi har så mycket kul kring jul. Men det mesta behövs det snö till, så kom tillbaka snön.
110802-100

Har kollar in på MTV hemsida i Italien och kollade på lite bilder från TRL. har tyvvär inte hittat nått när jag och Emelie var med på TRL men ska kolla vidare. Jag hittade lite annat smått och gott. På den här bilden som är nedanför står jag och Emelie, det var när Lee Ryan var där. Vilken hysteri det var då, han är hur stor som helst i Italien. Inte lika stor i Sverige.
110802-102

Minnena kommer tillbaka starkt nu. Tittar på dom underbara bilderna, vännerna hör av sig och längtar tills man kommer ner. Jag saknar dom så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback