SJUK

Just nu sitter jag hemma och är sjuk. Inget jag precis har längtat efter. Det var inte så länge sen jag var sjuk, och jag ska jobba på lördag också men även om jag forfarande e lite små sjuk ska jag jobba. Behöver pengarna för att göra mig en tripp till Barca. Jag blir galen på att va sjuk. Sitta hemma och ha tråkigt, inget att göra. Sitta framför tv:n dagarna långa, inget som jag tycker e toppen precis. Jag är så less på tv:n. Sover dagarna in och ut. Fast resan till Italien piggar alltid upp mig, blir så glad av att tänka på att det bara är tre veckor kvar tills jag sitter på flygplanet, landar och njuter. Åååå. Men just nu är det julafton som jag längtar till. Inte många dagar kvar. Nu ska jag hoppa i ett varmt bad och bara njuta och försöka att glömma bort att jag är sjuk. Tänka på det possitiva ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback