The Holiday

Nu i helgen är det bio premiär som gäller, The Holiday med Jossan. Har kommit på att det är roligare att gå på premiärer än senare. Det är mer folk, mysigare och lyxigare.

110802-103

Sen på lördag är det jobb, får se vad det är för tillställning då. Men kul kommer det bli. Och pengarna behövs, då kan jag ta mig en tripp till Barcelona i slutet av januari och hälsa på Emma i några dagar.  

110802-104

Hur härligt skulle inte det vara att besöka Barcelona, men måste även ta mig innåt landet senare nån gång mot Madrid och kolla på när real madrid spelar. En dröm jag har.

Har suttit och kollat på sex and the city ikväll, vill så gärna ha boxen och den ska bli min. Skulle kunna sitta dygnet runt och bara kolla. blir aldrig less, nya, roliga, spännade saker händer hela tiden.

110802-105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback