Tortyr

Det borde vara färbjuder att kliva upp 04.45 för att man ska jobba vid 06.00. men kom upp utan bekymmer och var helt utvilad då fast jag inte kunde sova så bra under natten. Jag måste sluta tänka på saker. Kommer till jobbet och ska börja med att skiva ost och skinka. Även gurka och tomater. 300 skivor ost, 300 skivor skinka, 600 skivor gurka och 300 skivor tomater. Sen skulle det gräddas 300 bröd oxå. Det skulle vara konferans med 300 personer. Det gick bra och vi hann göra klart tills när dom kom. Sen fick jag och Helen fixa i ordningssalen och duka inför julbordet. Var 70 gäster ungefär. Men det blev dubbelt så jobbigt för vi fick springa upp och ner i trappan tusen gånger med mat, tallrikar och så när det tog slut. Sen fick även vi en välförtjänt julbord. Men jag va inge hungrig då så jag fick inte i mig så mycket mat. Men jag åt massa lax. Det är såå gott. När julbordet var klart blev det till att röja upp. Slutade vid 16.00 och sen bar det ner till stan för att träffa Maria och Sofia. Sprang även in till jossan för att köpa en julklapp.

Jag provade klänningen som  jag har tittat på nu. Kommer köpa den på fredag och även skorna på din sko ska jag köpa då. It-skorna 2005. Svarta pumpskor med trä klack och platå.

 Dom är så snygga.

Bästa vännen kom hem i måndags och skulle sova över hos mig och sen så skulle vi ha dagen efter att mysa, umgås och shoppa på stan. Men då fick jag veta att jag skulle jobba på tisdagen på måndag kväll. Typiskt. Har saknar dig så suss. Love ya

Kommentarer
Postat av: sussi

Ja skorna är grymt snygga! Vi får mysa senare, Kärlek!

2006-12-20 @ 12:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback