Vart tog julkänslan vägen?


Vart tog julkänslan vägen? Jag som var helt uppspelt för några veckor sedan. Jag e så less på att det inte finns snö. Det är det som jag har längtat på i ett år nu. Fick nästan ingen snö förra året, men hade den bästa tiden i livet ist. Men ärligt talat så gör jag var som helst för att få snö, vill åka snowboard, få jul känsla, pynta rummet med julsaker. har verkligen ingen julkänsla för det i år. E lite deppig p.g.a. det. men det som höjer upp är att vännerna pallar sig hem nu i veckan och nästa vecka. Längtar så mycket efter att få krama om dom. Det blir inte många dagar man hinner umgås med dom för sen åker jag, och blir minst borta ett halv år. Och sen börjar jag skolan i Florens minst ett år. Så man vet aldrig nästa gång man ser vännerna i stan. Men allt bli bra när alla är hemma och julen komer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback