En massage skulle inte sitta fel nu.

110802-83

Sitter här vid datan och dricker mjölk och äter lite paj som jag inte han äta förrut. Var tvyngen att åka till jobbet ganska tidigt så jag han inte med middagen hemma, men tar igen den nu. Efter en lång natt igår som jg jobbade 11 timmar så blev det en ännu längre idag. Har jobbat i 14.5 timme med fullt ös. Standut blakk var det som uppträdde nu under helgen. Jag är precis hemkommer från jobbet och det jag önskar mig mest av allt just nu är en massage. Fick ju dock en i natt av en kille. Super skönt. Please come back and do it more. Mina fötter klarar inte av att gå ett steg till då ramlar jag till backen. Fick helt okej med dricks, hur trevliga gäster som satt vid mitt bord. Just ja, det som inte får glömmas brt är ju att jag fick mig en dans av en äldre herre. Tyvvär så hade jag mycket att göra just då så det blev en kort dans men uppskattad. Varje natt när det är städ dax så  är det som skattjakt. Först hör man Nicklas som ropar att han hittade en 20kr. Själv ville han inte ha den så jag fick den. Tack så mycket Nicklas. Sen ropar Tobbe från läktaren "jag har hittat 20kr". Sen började vi räkna vår dricks och då ropar Sara " jag hittade 100kr. Lycko ostar. Själv hittade jag massa 10:or som lät blev till en hundring. Så jag blev ju inte direkt ledsen. Snälla är det ingen frivillig som skulle vilja ge mig en massage nu, det värker i hela kroppen. Kommer garanterat att ha träningsverk imorgon när jag vaknar. Funderar på att stanna i sängen hela dagen, aldrig kliva ur den. Men får väl se om jag står ut. Nu är kl snart 05.30 och det är nog dax att gå och ta sig en blund.
110802-82

Kommentarer
Postat av: Sussi

Härligt att du får jobba och tjäna pengar och du verkar trivas :) Vi håller på med massage nu, övar ett antal ggr i veckan ;)Jag har köpt den svarta korsetten nu, köpte du din? Vem fick du massage av är frågan alla undrar! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback