Julkänsla

                        


Ikväll har jag suttit och slagit in alla julklappar, äntligen får jag en riktig jul. Blev ju aldrig någon julkänsla förra året i Milano. Men det som saknar nu är snö. Julpyntingen är i full gång på stan och även i hemmen. Man sitter inne och myser framför värmeljus och umgås med vänner. Den är verkligen efterlängtad. Det återstår att se om det blir en jul hemma nästa år eller om det blir i Florens. Det får jag tänka på senare, har annat att tänka på just nu. och det är min längtan till Italien. Det är snart, den dagen jag har tänkt på i över en månad nu sen det blev bestämt och biljetten var bokad. Just nu veckorna som kommer så kommer vännerna hem från olika ställen i Sverige. Ska bli kul att träffa dom igen efter ett långt uppehåll. Vissa har man inte träffat sen början av maj och andra lite då och då.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback