L*O*V*E

110802-81

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka puddingar!!

2006-11-13 @ 14:58:56
Postat av: Anonym

Åhh!! Finns den i butik alltså?? Den finns inte här :( :( :( Har du köpt den? Hmm.. jag önskar mig ... shit de är så svårt! när jag är i affären hittar ja ju saker ja vill ha men sen glömmer ja bort de igen... jag önskar mig ngt som man kan ha på sig, är de bra nog :)

2006-11-22 @ 22:11:34
Postat av: S

Nu kom ja på de.. det finns just nu ett par SVARTA GLITTRIGA HÄNGSLEN på HM, tror inte dom kostar särskillt mkt. Dom är relativt breda och är asfina, dom önskar jag mig. Annars, även om ja vet att de låter tråkigt - ett presentkort på HM, alltid bra! kramar!!

Postat av: S

ja vet att ja är ännu mera tråkig nu, men om du inte tänkte köpa hängslena till mig, let me know, för då köper ja dom nu när ja får pengar på fredag av csn :P PUSS

2006-11-22 @ 23:20:50
Postat av: S

o du helenis!!!! om du provade korsetten som är på min blogg, finns trosorna i ösund då med andra ord? för snälla snälla kan du köpa dom till mig isåfall så får du pengar sen. det guldiga stringtrosorna alltså, i stlk 38 (M) KRAMAS!!

2006-11-22 @ 23:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback