PANIC ATTACK

Hade precis gått och lagt mig och fick plötsligt en panik attack. Gud, det är verkligen otrevligt.  Jag skulle behöva nån om höll om mig just nu. Jag är nästan skakis måste jag säga. Jag tror jag tänker på för mycket och att julen är på väg nu oxå. Ska försöka lugna ner mig och ta det som det kommer. Brukar vara det bästa sättet. Men just nu känner jag att det inte kommer gå att ta det lugnt. Det är så mycket jag måste göra innan jul. Så mycket jag måste köpa som jag troligen inte kan. Varför är livet så svårt ibland, varför kan det inte vara som när man var liten. Eller som förrut. Jag tror jag nått botten igen, det som inte fick ske igen. Troligtvis mår jag bättre imorgon men problemen kommer fortfarande att finnas kvar. Vill bara bort härifrån, tillbaka till Italien och leva livet. Glömma problemen här hemma. Leva livet som det ska levas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback