SONDRIO

SONDRIO
110802-80

Nu har jag bestämt mig, nästan iaf. Jag åker till Sondrio efter nyår och stannar där tills sommaren. Ska njuta så mycket under tiden jag är i Italien nu. Lika mycket som jag gjorde förrut om inte ännu mera. Sen till hösten börjar jag skolan i Florens och går först och främst ett år, men om jag trivs bra och att jag känner att skolan är jätte bra går jag dom andra två åren oxå. Men det tar jag då. Först och främst är det Sondrio som gäller och vännerna i Milano som jag ska hälsa på, ska bli så kul att se dom. Nästan ett år sen sist. I can´t belive it! Ska boka biljetten dom närmsta dagarna så jag kommer undan billigt. Åååå det ska bli så spännande att åka iväg igen.
Italia, ci vediamo presto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback