Ciao tutti in Svezia

Idag borjade vi dagen med att ga till corso indipendenza och se vart jag har bott i fyra manader. Sen gick vi och kopte lite mat till middagen ikvall. Sen tillbaka till piazza duomo och in pa autogrill och kopa creps, det tog jag och Anna. Annika tog en kaffe. Sen gick vi upp pa taket pa duomon. 164 trappsteg och jobbigt som bara den..=) Satt dar uppe och at lite crackers och skrev vykort till Emelie och jobbet. Onskar Emelie var har nu. Sen gick vi in i duomon och kollade runt. Den ar sa otroligt fin, bade ut- och invandigt. Forstar inte hur dom kan bygga nagot sant.

   Nu sitter vi pa vandrarhemmet och ska vila lite, kom namligen hem 04.30 imorse. Vi gick till slice cafe och tog en drink, sen gick vi in pa ett stalle medanns vi vantade pa Davide och Enrico. Sen in pa ett till stalle dar Davides kompis hade fodelsedagsfest. Bakelser och moserande vin blev vi serverade. Mumss....Sen vidare till rolling stones. Dom har gjort lite forandringar till det samre. Dansgolvet nere var rock, saknar hiphop & r&b dar nere. Overvaningen varsig lik. Ingen syn av Justin..haha Emelie saknade han lite faktiskt. Han var ju sa bra pa att dansa.

   Ikvall ska vi antingen ga till Enrico och hitta pa nagot eller ner till Navigli och drick en kaffe.

Bilder kommer upp nar jag kommer hem, glomde att ta med mig sladden. Hoppas att ni har talamod.


Tanti bacio, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback