Dagarna i Milano





Dagarna i Milano har varit handelserika. Jag har njutit att vara i mitt andra hem. Vill inte hem som vanligt! Igar hande det som hande med mig och Emelie. Dom pa TRL kom och fragade om vi ville vara med pa programmet. Sjalvklart sa jag men Anna och Annika var val inte riktigt lika uppspelt som jag var overdet.Inte deras grej. Vi satt dar i studion medanns dom spelade in programmet. Det som jag kom och tanka pa ar att familjen jag jobbade i Sondrio kollar hela tiden pa TRL och hartroligtvis satt mig. Jag som sa till dom att jag akte hem..haha.


110802-401

Denna bild ar tagen pa Rolling stones i lordags.

image403

Vad tycks om min nya frisyr?

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh de går ju inte att förstora bilden, vill se frillen!! puss suss

2007-04-03 @ 12:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback