Filmkväll

Om jag skulle gått på bal i år så skulle jag ha en sådan här klänning.

image444




Idag har det varit filmkväll, har inte kännt mig så pigg på mycket idag. Har mest sovit hela dagen. Men film orkar man alltid med. United 93 blev det, från 11 september 2001. Filmerna är så gripna, såg Worls trade center i höstas. Den är väl snäppet bättre men det är så hemskt att det verkligen har hänt! Att folk har upplevt en kapning, och inte veta hur det ska sluta.

Jag rekomenderar starkt båda filmerna. Ni måste se dom. Tänk att det redan har gått snart 7 år sedan. kommer ihåg att jag gick i 8:an och satte på radion i klassrummet. WTC var det ända dom pratade om. Då hade jag inte sån stor koll på stora byggnader och så. Sen efter skolan när man sätter på tv:n så på varenda kanal är det WTC. Det går inte att fatta om man inte såg byggnaderna innan, jag kan inte göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback