Florist? ja visst...

I tisdags efter att interflora blev klar med sin utbildning fick jag ta blommorna som blev över. Det passade ju perfekt. Mamma fyllde år samma dag så jag gjorde en stor fin bukett till henne. Gjorde även en bukett till Erika och Freddan som jobbade då. Dom blev så glada så. Gjorde två små till mig. Emma kom förbi en sväng så hon fick ta med sig lite blommor till jobbet. Dom trodde inte på att jag hade gjort buketterna, gjorde en till disken i repan med.


Onsdagen umgicks jag lite med dagbarnen hemma och vi har fått en stor studsmatta på gården. Självklar skulle jag testa. Gjorde lite trix och vipps så ligger jag på backen och att det knakade till i nacken. Det gjorde ganska ont i nacken/ryggen men fick massage så det börjar bli bättre. Ska hålla mig borta från den ett tag. Så jag inte får några skador på allvar.


Kommentarer
Postat av: mary

Oj oj, det där med studsmattor är farligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback