Milano 2007

Nu är jag hemma efter många om och men. Var ju tvungen att boka om biljetten p.g.a att blixten hade slagit ner i planet innan det kom in på landning. Blev betydligt mycket fattigare och tog flyget över till Tyskland i Frankfurt och sen spendera natten på flygplatsen och på morgonen åka hem till Sverige. Vad jag var sliten när vi kom hem till Anna och Annika. Vara uppe från 08.30 till 14.00 dagen där på tar på en tjej som mig. Sen blev det kanske 2 timmars sömn totalt och sen lite tv innan jag gick och la mig på rikigt. Och imorgon är det tillbaka till jobbet igen. Skönt på ett sätt men skulle gärna velat haft en dag utan resa. Har varit ute och rest non stop i en vecka.



Imorgon ska jag träffa jossan, längtar så mycket efter henne. Vi har inte setts på tre månader från att ha levt inpå varandra under hösten. Miss u!

Imorgon säger jag även hej då till mamma för hon åker över atlanten. NEW YORK! Jag vill också följa med.


   

Vad tycks om min nya frisyr?

Det är en stor förändring på hår längden vill jag säga, men jag trivs så bra. Det är så skönare att ha korare hår. Slippa stå i timmar vid hårfönen, slippa slitet hår. Slitet hår måste va det fulaste som finns. Usch för det!

Kommentarer
Postat av: maria

du är hur fin som helst i håret!

2007-04-06 @ 11:22:34
Postat av: Sussi

Gick de bra fast vi lämnade dig? Å hon åt och drack, o hon drack och åt å sen gjorde hon såhär - höger hand, vänster fot, farbror abraham... Äntligen är ja i övik, segbuss. Vi måste ses snart igen!!

Postat av: Therese

hej helena :) det är therese, "praktikanten" :) Jag har helt glömt bort att du skulle köpa sprit i milano:P kom du ihåg det eller glömde du bort det?:)
Lägg till mig på msn. kram

2007-04-09 @ 22:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback