Presenter från new york

Imorgon eftermiddag kommer mamsen hem från stor staden, New york. Saknar henne så mycket! Sen under kvällen kommer Emelie hem från Asien som hon har varit och rest runt i tre månader. Har saknat våra timmars långa telefon samtal, berätta allt man har på hjärna för. Har så mycket att berätta som har hänt sen jag kom hem från Italien i januari.  

Under påsken har jag inte hunnit med så mycket än att jobba. Jobbat non stop sen i fredags. Nu har jag två lediga dagar och sen är det jobb. Det har vart så lite att göra på GT under helgen och denna vecka så det känns nästan onödigt att vara på jobbet men man måste. Det e bra lön när det e så lite att göra. På söndagen ar jag helt själv sen Sofia gick hem. Inte direkt roligt vill jag säga, ingen att prata med, sen har dom försökt att skrämma upp mig om att det finns spöken på hotellet och lite sånt där. Jag vill ju prata med folk,  jag klarar inte av att sitta tyst så jag ringde runt till lite vänner ist. Lite sällskap blev det iaf. På måndagen kom Sussie och Johan in en snabbis och gjorde mig sällskap. Även Tessan och Pia kom, dom hade precis kommit hem från Thailand i två veckor. Brun brända. Avvis.

Igår när jag kom hem från jobbet var jag inte i det piggaste laget. Lagade middagen och sen vid 17.30 gick jag och lamig i sängen, tänkte ta mig en liten tupp lur i nån timme för att sedan knalla in på stan och träffa Tessan och ta ett glas. men nej då. Jag vaknade kl.10.00 imorse utvilad och lite små chockad att jag sov så länge. Då behöver man sömn. Ska väl krypa ner i sängen snart, men först ska jag se sex and the city. Favorit serien.

Är lite smått sugen på att veta vad mamsen har köpt tll mig i New York. Längtar tills hon kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback