Ute kväll



Köpte mig en ny locktång igår. Den andra har totalt sagt upp sig. Så det blev en i serien chilli. Så fin och bra är den. Sen köpte jag en grön ögon skugga idag. Var på rea.


Igår var Jag, Emma, Therése, Erica, Therese, Christian, Johanna, Sara, och lite annat roligt folk ut på krogen. Var på Marite, Träffade Freddan där inne. Sen drog vi vidare på seven, heaven and hell. Jag tyckte att båda ställerna var väldigt tomt men dom andra tyckte det var full smockat. Jag har väl inte kommit ner till realityn än från Milano´s krogar.

Idag var jag och Emma på stan, kollade runt lite. Träffade Erica och Therese lite på stan. Sen bar det iväg till jobbet, hur skönt på jobbet idag. Det var mycket folk som kom och åt. Tryck hela tiden. Det blir så mycket roligare om det händer saker än att sitta och vänta tills man får stänga. Nu ska jag sova, stan imorgon med Emma och Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback