Dålig på att uppdatera på senaste..=(

Det var ett tag sen sist, men har inte haft tid. Fullt upp som vanligt. Senaste tiden har jag varit sjuk, festat som en galning som vanligt med Emma..Love U! Vännerna har varit på besök under helgen, Lördagen hade vi middag och drack vin och hade kul. Jag, Emma, Jossan, Anna, Maja, Annika, Ida och Elin. Drog till marite och festade vidare. Träffade massa gamla klasskamrater från högstadiet. Kul att se dom. Igår myste jag med vänner, Jag och Emma såg pleage this med Paris Hilton. 
image550

Sen såg vi allt om min buske, vilken film. Enbart om buskar och fattade ingenting. Stängde av den för vi orkade inte se klart den. Vilken dålig film.

Senare på kvällen drog jag till Therese och vi hade kräftkalas mitt i natten. Kollade på film och åt. Festade till en söndagskväll.image551.

Som vanligt den senaste tiden har jag shoppat som ett freak..opssss..=) Blivit några kläningar och andra klädesplagg, ganska mycket smink och nagellack med. Nu lever jag på en minimal budget till resan till Italien om två veckor. Och gissa vad, denna tjej följer med första veckan och vi ska resa runt lite...image553

28 augusti e dagen då livet kommer förändras stor i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej! Tack så mycket för kommentaren om väskan :) jag gillar den också ;) jo faktiskt så längtar jag lite tillbaka igen, ska bli roligt att gå nu sista året och det blir lite mer praktiskt... var pledge this filmen bra? jag måste bara se den så fort som möjligt ;) puss o kram

Postat av: Lena

okej, jo vi har nog det ;) så nu ska jag försöka se den så fort som möjligt :) du drar snart iväg till italien va?! puss o kram

2007-08-16 @ 19:49:34
URL: http://ladypink.blogg.se
Postat av: Anonym

Ooo, haha, jag ser ju fulln ut ju..:P Gissa om vi kommer ha skoj i Italien!!! Ska ligga i som attan på nollningen så jag hinner få alla vänner under en vecka:P Puss puss

2007-08-18 @ 23:49:58
URL: http://josefinteresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback