FINALMENTE

Bokade just min resa ner till Italien. 28 AUGUSTI flyger jag från Frösö flygplats ner till Milano. Blir till att fira födelsedagen i Milano i år. Biljetten blev billigare än vad jag hade förväntat mig. Lika billigt som att åka innom sverige blev det. Fasiken va glad jag e att jag bokade den nu, imorgon ska jag ringa försäkringskassan och ordna med försäkringen under skoltiden i Florens. Ååå vad mitt hjärta lättade just nu. Nu är det verkligen att allt e klart. bara att börja tänka ut vad jag ska packa med för saker. Haft shopping sjukan denna vecka nämligen. Köpt ett par skor, en kofta, två kläningar, en tröja, ett linne, massa smink, två parfymer, två schalar, och mycket mer. Kommer inte ens ihåg vad jag köper längre..haha Så lost e jag nu. Så himla sliten e jag efter mina 300h förra månaden så det e inte sant.

See ya all soon.

Snälla vänner ring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback