Packning inte min favorit

Har hållt på med packningen hela kvällen och är fortfarande inte klar. Har först min stora bag full med kläder och skor, 11 par högklackade skor tar ju försig upp en del av utrymmet..opss..Men man måste ju gå snyggt och inte bara klä sig snyggt som väldigt många brukar göra det misstaget. Lägger inte ner det sista på skorna. Så nu försöker jag klura ut hur jag ska göra med dom två bagarna som står brevid..humm..inte lätt.

Sen köpte jag ett ubs-minne på onoff. Håller på att lägga över massa musik och bilder till min dator nu. Var även där för att få hjälp m,ed lite frågor jag hade. Tror ni jag fick hjälp? No chanse! Dom viste inte hur man gjorde eller om det programmet. Borde man inte veta om det man jobbar med. Har varit helt stressad och förstörd idag. Terror ringning från jobbet som vanligt när man har sin lediga dag..Fasiken va skönt med sista dagen på lördag.

Ikväll var jag på bio med mamma, såg Ciao bella. Inte lika bra som jag hade föreställt mig. Den får en 3 av 5.

Tänkte dela med mig av min nya adress i Florens som jag fick i veckan.

Gambacciani
c/o Helena Johansson
Via baccio bandinelli 28
501 42 Florens
Italien


Nu ska jag nog hoppa i sängen, har en lång dag till framför mig, med packning, jobb och det som tillkommer..haha Sov gott mina nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback