I´ve got the box

Kan det ha varit den bästa julafton ever? or what? Denna sex and the city boxen fick jag av min kära bror. Det kommer vara min favorit i Florens, Julian du e fortfarande min favorit efter denna..opsss..hihi.

image579

Denna film med Paris Hilton, Pledge this fick jag av Mamma och pappa. Min favorit film. Berättade det för julian och han vart ju överlycklig, vi ska se den varje dag..haha NOT! han e för söt han.



Sen fick jag pengar till en symaskin som jag ska köpa nu i mellandagarna när det e bättre pris, fick massa pengar, euro, måttband, choklad, en sak som tar emot bättre signaler till internet. det e inte så bra i florens. Min spot där nere är hallen. kolla bara vilka som tagit efter mig i skamvrån,,haha


Giz i egen hög person..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback