Myspys i helgen

I helgen har jag varit med Julian. Bodde hos han i hegen och bara myste. Middag, film, massage och bara härligheter. I fredags hade vi fest här i lägenheten igen, denna gång för Giz som fyllde 19..grattis! I lördags blev det bara lugnt, massage, film och middag med Julian. Idag var vi på fotboll. Fick även köra väspa för första gången..Såå kul och bra e jag på att köra! u håller jag på med mina läxor som vanligt. Min kollektion börjar närma sig slutet nu. Men fortfarande mycket att göra. Men jag ska nog hinna i tid utan att stessa ihjäl mig.



110802-574

Ny bild på mig!

110802-575
Denna bild e från när jag, Anna och Giz var i perugia på choklad festivalen för några veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fiiin du är :) snart är det jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback