Sista natten

Idag e det sista natten med Julian sen ses vi inte förrän jag kommer tillbaka efter jul i jan. Men det ska nog gå. Imorgon kommer jag få tillbaka min kollektion iaf. Skrev lite snällt till min lärare och frågade om det skulle gå och att jag verkligen ville ha med mig den hem. Ska ringa han imorgon och fixa det....weii

Två nätter till fast bara en själv natt i lägenheten. har inte sovit själv sen Anna åkte i tisdags. Bra gjort av mig..hihi

imorgon blir det till att packa resväskan och alla julklappar. Städa lägenheten det sista som behövs göras och så. sen på lördag morgon sitter jag på ett plan hem till sverige, men måste erkänna att det känns konstigt att åka "hem". Florens e mitt hen nu. Ska bli kul att träffa familj och vänner..=) see u soon...

image577

Miina roomies.


Giz och jag i festen i fredags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback