-20 Brrrrr

Idag är det -20 och jag tänker inte gå utanför dörren idag om jag ska va ärlig. Det är så kallt att backen är stängd och då är det kallt. Jag var ju ute igår när det var - 12 och höll på att dö över bron som jag är tvungen att gå över. Ni som bor i Ö-sund vet vad jag menar. Men idag ska jag ha mysdag och kolla på film. Det är ju den här kylan som brukar vara vid nyår, fast ännu kallare. -30 brrr. Jag ska svepa in mig i myskläder och filtar och göra mig en kopp te och bara mysa.


        

Frösöbron till vänster                                                                            

Kommentarer
Postat av: Sussi

hihi till vänster menar du väl?

Postat av: Sussi

ja sköter kollen. ja, vore de inte skoj som tusan om vi tog lite nya bilder till sommaren?

2007-02-07 @ 18:32:42
URL: http://www.rufsig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback