Alla hjärtans dag, vart tog den vägen?

Den dagen såg jag inte en skymt av, jobbade hela dagen från 08.00 till 22.00. Men fick ros av chefen och även gele hjärtan..Tack!

110802-308

Men jag önskar alla nära och kära i efterhand, att ni myste och hade kul.



Kommit hem efter ett långts pass igen, började 06.00 idag, inte lätt att kliva upp på morgonen vill jag säga. Slutade vid fem och då var det bara att gå ner till nästa jobb. Jobbade första dagen på The Rock, eller praktisera så jag lär känna baren. Att jag känner mig hemma där. Men jag tror inte att jag tar det ändå. Kände ingen bra sammanhållning i personalen. Och om jag ville lära mig mer drinkar än vad jag kan så får jag inte betalt. Jobba utan betalt...humm. Inte värt det med tanke på att jag jobbar så långa dagar på Gamla teatern.



Ska söka lite fler jobb och har en jobb vecka som väntar. Men jag tänker inte ta på mig extra jobb som jag gjorde denna vecka. Först jobba 8 timmar och sen övertid. Två dagar till, sen är det sängen som gäller. Tänker inte kliva upp på hela dagen. Frukost på lördag sen är jag ledig till måndag..hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback