Är detta normalt?

Är det normalt att jobba över 100 timmar på en och en halv vecka? Jag kör dubbelpass var och varannan dag. Annars ska jag bara köra lunchen. Men vi har lite ont om personal så jag behövs. Jag har inte haft en ledig helg sen nyårsafton. Jobbat varje helg. Ska försöka så jag får denna helg ledig och ta igen mig lite. Dom frågade om jag inte kunde köra frukosten på söndag men NO WAY! Inte en tidig morgon igen. Det får dom försöka hitta en annan som får ta det passet men kommer säkert sluta i att jag måste ta det iaf. I måndags körde jag 15 timmar pass, och veckan före blev det några 14 timmar pass med. Blir väl fredag med skulle jag tro. Hoppas bara att jag får lördag och söndag ledig. Jag kommer bli utbrännd om jag inte får vila.

      Känns som om jag bor på hotellet, Sara säger varje dag: Ska vi checka in dig? Skulle va så skönt att få sova längre och slippa promenaden på morgonarna över bron, speciellt nu när det är -27 brrrr! Men jag längtar faktiskt till jobbet för jag har så bra personal som jag jobbar med. Det får man ett bra humör och att man orkar jobba vidare närman är som tröttast.

   Igår kom det massa mat från Åre. Till viss del var det för så det åkte direkt ner i komposten och sen några sopsäckar med KEXCHOKLAD..=) Tog mig några idag och ska väl ta några fler imorgon. Så grymt jobb jag har. Vi har världens godaste sallads buffe varje dag. Massa olika exotiska frukter.



Kommentarer
Postat av: Maria

ja, crack carlsson är så jäkla rolig! Det är riktigt jobbig att jobba så långa pass, man blir verkligen helt slut! Men det låter som om du har det bra iaf, och kom ihåg; Money is Honey! puss

2007-02-22 @ 23:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback