Är jag shoppoholic?

Jag är nog shoppoholic skulle jag tro. Det är inte ofta jag kan gå på stan och inte köpa någonting. Jag säger hela tiden, men jag behöver det här och även den dära. Fast igentligen skulle jag klara mig utan det. Jag försöker vara hård mot mig själv, men tydligen så funkar det inte. Men jag har ett mål nu så då ska det gå lättare. Jag har redan införskaffat mig i en stor spargris. Fick pappa´s whisky flaska som han fick i födelsedagspresent, rymmer 4.5 liter. Har redan börjar spara och det ligger en fin slant nere på botten. Målet är att det ska vara full med massa pengar som jag kan ha nytta av i Italien i höst. Det ska gå till resor och nöjen. Så målet nu är att inte shoppa så mycket, ska dra ner drastiskt på utgifterna.

Mina enda inköp som kommer att bli dom närmsta två månaderna är presenter till dom som fyller år och sen en bärbar dator, ny mobil och en exklusiv ring. 

110802-264

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback