Breaking my roules, no big deal...

Idag är det historia. Jag har en ledig helg. Det har inte jag haft sen början av januari. Känns så skönt. Bara slappa, shoppa, umgås och mysa. Har verkligen saknat det!

Jag och mamma tog e shopping tur på stan. Jag köpte ett par röda pumps igen..=) Men fick ingen protest av mamma, första gången vill jag säga att det har hänt. Hon tyckte att dom var super snygga. Jag har redan dom i svart och älskar dom. Och röda skor är SO HOT RIGHT NOW.




Jag köpte cosmo förra veckan och fick med ett parfym prov av Paris nya parfym, Heiress. Det luktar gudomligt gott! Köpte body lotion idag och tänkte köpa parfymen på taxfree när jag åker till Milano om en månad.


Kommentarer
Postat av: Sussi

men köpte du inte ett par röda pumps för nån vecka sen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback