Dröm i uppfyllelse

Kan livet bli bättre än vad det just är? Skulle inte tro det!

Som dom flesta vet så jobbar min mamma som dagmamma. Och grannen över gården har en chihuahua som är den sötaste i världen. Jag har tjatat om den så mycket. Ååå tänk om jag kunde få gå promenader med den, tänk om han va min, sy kläder till den o.s.v. Nu är det sant. Hon som äger chuhuahuan kom fram till mamma idag och frågade om hon jobbade som dagmamma, hon har nyligen fått en dotter. Och hon ska börja här. Mamma som jag älskar sa till henne att jag avgudar deras hund. Så nu kommer jag få umgås mycket med älsklingen som jag har längtat efter. Äntligen kommer jag få ha en chihuahua, även fast det inte kommer vara min så kommer jag behandla han som en prins..=)
Jag är ÖVERLYCKLIG!


Söta älsklingen

Det är den bild där chihuahuan är på. So cute!




Det är dock inte denna söting.

Kommentarer
Postat av: Maria

kan verkligen se dig famför mig med din nya lilla älskling! Är glad för din skull:D

2007-02-28 @ 17:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback