Efter en promenad på stan...

Shopping listan:

  • Två par mössor, en addidas den andra vet jag inte, köpta på stadium
  • Ett par snowboard vantar från stadium
  • Gåva från bioterm
  • Två linnen, brunt och vitt från Bikbok
  • Gåva från bikbok, vatten flaska + bag
  • Tre par troson från lindex
  • Brun utan sol och deodorant
  • Bioterm concealer och lip balm
  • Rosa kortarmad kofta från lindex
  • Rött läppstift från loreal
  • Blondering färg från hm
  • Två omlott tröjor, rosa och vit från bikbok

110802-255


Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad härligt med nya saker! Jag har köpt nattlinne från triumph, skor från wedins, skärp från wedins. örhängen och armband i guld, bh från hm, tshirt från hm och ballerinastrumpor :) men oj oj, nu är jag fattig. När kommer du hit o hälsar på mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback