En lugn kväll

Har kommit hem från jobbet nu. Eller jag slutade vid 00.00. Jobbade i baren idag, minnena från England kommer tillbaka. En lugn kväll på jobbet, lagomt med gäster, bra med dricks och mycket skratt. Jag och Tessan tog ett glas rödvin för att fira att vi blev klar till 00.00. Sen kom Emelie och ville få med oss ut på g3, men jag hade inte legget med mig och vi var inte så jätte sugna heller. Så vi satt och drack vin i baren ist. Emelie säger värdens roligaste sak: min bil gick sönder för nån vecka sedan och jag ringde en vän som e lite haj på bilar och frågade vad som var felet. Hon svarade att det var batteriet som var urladdad. Då säger Emelie: finns det batteri i en bil, den går ju på bensin..hahahaha Åååå så mycket som jag och Tessan skrattade när hon berättade det.


110802-300

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, mysigt o sitta o pimpla rödvin :) Det är min favoritsyssla! Får jag fråga vad du gått för utbildning för o jobba som bartender?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback