Feeling good to be RICH

Har ju fått mig en stor lön nu i januari så jag ä på shopping humör. Har ju blivit en hel del faktiskt. Garderoben sprängs. Får verkligen pressa in kläderna och sen stänga fort nu för tiden. Det var ju inte så länge sen jag rensade garderoben och det blev ju ändå en sopsäck full. Vart tog det utrymmet vägen?

Gav mamma och pappa massa pengar, det som jag hade låna av dom. Så nu är jag skuld fri. Känns så otroligt skönt vill jag säga. Nu måste jag köpa mig en bärbar dator. Ska väl göra det i helgen kanske. Beror på om jag hittar någon som jag vill ha. Men har kollat ut några som jag gillar. Ska nog köpa mig en ny mobil med när jag ändå är igång. Det kanske blir motorola, d&g. E lite sugen på den faktiskt.

Ne, jag ska börja dra mig ner i sängen nu för imorgon ska jag jobba, blir väl ett långt pass imorgon med som alltid. Det tar på kroppen att jobba 14 timmar utan rast, speciellt fötterna och benen. Men man får ju masa pengar för värken..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback