Panik över garderoben!

Jag har ett stort problem. Min garerob är proppfull, ingen nyhet precis men nu får jag panik över den. Senaste veckan har jag ju shoppat som en galning med säkert 25 klädes plagg som ska in i den propp fulla garderoben. Jag har funderat mycket på att slänga ut alla möbler jag har i rummet och köpa nya garderober ist. Dom två jag har e fulla som ni kan se på bilderna..=( jag e verkligen galen i mode och kläder, ska alltid ha det som är nytt. Kanske använder en gång och sen ligger det längst in i garderoben. Jag ska väl köpa lite lådor som jag kan stoppa kläder i som inte används så ofta. Eller nått sånt. Eller en stor maffig garderob med spegel dörrar. Min dröm!



        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback