Vilken värk jag har....ahhhh

Kom hem från jobbet för en timme sedan. Jag trodde att det skulle bli en kort arbetspass idag eftersom det bara skulle vara en konferans med 50 pers. Var lite sliten efter gårdagens jobb men jag sa till att jag kunde ta passet imorgon med för jag behöver ju pengarna. När jag kommer dit dukar jag upp kaffe och fika bröd där konfearansen ska vara, trodde jag var klar efter det. Men sen skulle dom äta buffe efter mötet. Så då dukade jag upp teaterbaren för 50 pers och sen ställa fram buffen. Jag jobbade själv med jag han precis i tid tills dom kom ner. Sen kom Therese och hjälpte mig när vi skulle duka av för att deserten skulle in. Det var chokladkaka med nogat klick och hallon på. Himmelskt gott...

Jag har sådan värk i fötterna så jag önskar en massage. Som tur e har jag inget planerat inför morgon dagen så jag kan ligga i sängen extra länge..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback