Will I make it? That´s the question!

I sommar flyttar Beckham till Hollywood.



Jag har alltid otur när det gäller Beckham. Han är min största idol. Jag har varit på matcher Sverig - England och han har alltid lyckats blivit skadad precis innan. Mamma vågade inte berätta att han inte skulle komma till Sverige när jag åkte ner endast för att se han spela. Om jag viste det hade jag inte åkt, men är glad att jag gjorde det ändå. Har planerat in för länge sen att jag skulle åka till Madrid detta år och se Real madrid spela, och framför allt se THE BEST LOOKING GUY OF THE WORLD spela.

       
Kommer jag att hinna göra det innan han åker till U.S.A. Tänkte höra med Emelie när hon kommer hem från Asien om inte hon vill följa med på en liten tripp och kolla på fotboll. Jag ska banne mig åka dit innan han drar. Annars så blir det U.S.A 2008! Vilket inte är så dumt det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback