Back in Milano

Oooh NO! Vad har jag gjort? Just nu sitter jag i Italien, Milano och kollar mejlen och pratar med Sussi. Det ar minst 15+ och stralande sol. Hur vackert som helst. Jag trivs sa bra och vill definitivt inte  hem. Kan nagon beratta for mig varfor jag har en flygbiljett hembokad den 30 januari hem till Sverige? Jag vill nte hem, det e sa kallt och trist nu i vinterna och vannerna bor inte kvar. Men jag hade ju ingen fritid i sondrio men jag alskade skolan. grrr!!! blir sa less pa mig sjalv, vet precis hur jag kommer vara nar jag kommer hem.. vill tillbaka till italien, har inget att gora har hemma. det ar sa trakigt. Vill ut och se varlden. Men ska bo hos Jossan ett tag sen och leta jobb. Ska aven leta jobb hemma. Ne, nu blir det till att skaffa ett val betalt jobb sa jag kan ha massa skoj i sommar och resa runt i europa.

Karlek till er dar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback