Mys med tjejerna i sthlm

Har varit ute och tagit en fika med Anna, Annika och Emma här i Sthlm idag, tog en promenad in till stan och tunnel banan hem. Resan ner hit igår gick jätte bra. Satt brevid en kandensare från sundsvall och satt och pratade skvaller med han...=) Det gick fortare än förväntat, swish så var jag nere i sthlm och Anna och Emma mötte upp mig på t-centralen. Hem och åt lasagne,mmm. Imorgon bär det av tidigt. Det är inte förrän nu som jag har fått resfeber. Men Klevis möter upp mig på San babila för att ta e fika så det känns tryggt. Nu börjar pizzan bli klar, jag e så hungrig. Skriver när jag har landat i Italien och berättar hur det har gått med allt.

Ci vediamo!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Du får uppdatera ofta så man får höra hur du mår.
Och snart kan vi börja med brevskrivande :)

2007-01-10 @ 00:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback