Underbara Italien!

Nu har jag varit har i tva veckor och aker hem nasta vecka. Aker in till Milano pa sondag och stannar dar tills pa tisdag da jag aker hem till Sverige. Blir lite shopping och skoj. Just nu befinner jag mig i Sondrio, det ar jatte mysig stad. man ser bergen mellan husen och det ar +10 och sol nastav varje dag. Lagger upp bilder nar jag kommer hem. Det blev bara en liten tripp den har gangen men det gor ingenting. Jag har mina vanner hemma. Jag borade skolan for tva veckor sedan, trivs jatte bra. Det ar folk fran hela jorden, lektionerna ar helt pa Italienska och jag hanger med. Jag har sa bra larare som forklarar pa ett enkelt satt. Det ar bara jag som pratar engelska av dom i klassen, fast i fredags kom det en fran kanada. Jag hanger mest med en fran Venezuela och en fran Ukraina. Och det pratas bara Italienska, bra traning for mig. Nu ska jag ut pa stan och handla en planbok. Sen bid 17 ar det dax for att jobba, far se hur lange jag ska jobba ikvall. Uppdaterar mer nar jag ar i Sverige. Det ar lite segt att sitta vid en dator som inte har bredband. Vi hors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback