Ahhhhh...

image508

         

Här kommer några bilder från Hawaii festen i fredags. Imorgon är det hemligt vad som händer. Johanna är upptagen med mig och Emma och några andra. What´s going to happend 2morrow? Who knows. Kul blir det.

Dom här dagarna som jag fått ledigt har varit underbara. Tisdagen efter jobbet gick man till bolaget för att inför skaffa sig xider. Mumss. Sen hem och göra sig iordning och hem till Emma på förfest. Senare under kvällen kom Johanna, Malin, Mia, Fredrik, Ylva, Kim, Maja. Sen in på 7even och parta loss. En sväng förbi gamlan han man med. Hälsade på mange me. Sen hem och sov. Upp byta om och iväg till forsaleden. Helt underbart ställe. Var ett stort gäng som drog dit. Solade, badde och njöt. Sen hem till Johanna och grilla. Men det tog bara en sån tid med grillen. Var så hungrig. Sen iväg till stenbrottet, och sen in till stan och spelade fotboll på campus. Har dock ett stort rivsår på ryggen efter en krock med en igår. Men men sånt som händer. Har ett brännmärke på armen med, bönan som jag kallar den. Är från en spik men hoppas den går bort snart.

Idag har jag solat och käkat jordgubbar med Therese. Sen tog vi en fika på svenssons. Åt en super god panini. Feta och soltorkade tomater...mmm. Sen gick vi lite på stan och sen till jobbet. Väntade på att Emma skulle slå en pling men nej då..Gick hem och bytte om. Emma ringer, kom till stan. Går in, men det tog ett tag, sån träningsverk jag har. Åkte och crusade med Emma och Ylva på stan. Tog en sväng förbi Therese oxå. Sen leka lite..inget för små barn det. PANIC!!! Ahhh. Nu e jag hemma. Tänkte ta mig en jogging imorgon innan jag och therese ska sola. Behöver energi. Gjort av med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback