Akuten

Ja, ikväll fick man tillbringa några timmar på akuten. Fick sällskap av Therese. Tack så hemskt mycket. Skulle inte klarat av det själv.

Det hela började med att vi hade ett sällskap på 50personer som skulle äta 2-rätters. Tog emot dryckes beställningen på mina fyra bord. Hällde upp ölen öppnade flaskorna och sen till vinet. Skruvar ner vinöppnaren och sen drar upp den. Halsen på flaskan går av och blod rinner det från handen. Fort dit med en servett för att stoppa blödningen. Var tvungen att ta mig till akuten, såret blev väldigt djupt. Ringde taxi, personal som kunde hoppa in för jag var juu tvungen att sticka till akuten. Chefen fick rycka in och servera. En hotell gäst skutsade in mig till akuten. Så snällt av han. Fick sitta och vänta 2 timmar sen fick jag komma in och sy tummen min. 2 stygn blev det. Gästerna i restaurangen blev lit oroliga för mig och frågade vad som hände. Där sticker jag från 50 pers + mina i restaurangen.

Men nu e jag hemma och mår bra. Tummen är omplåstrad och bedövad. Kommer nog göra ont imorgon när jag vaknar e jag rädd för. Bilder kommer imorgon med. Ska sova nu. Berättar mer om vad som hänt i helgen. Väldigt händelserik. Vaken 37 timmar, personal fest, efterfest, krogen, hångel med kocken och lite till. Ojojoj.

Kommentarer
Postat av: suss

oj oj, hångel med kocken! äntligen? ;) Men OJ inte bra de där med att skära sig på flaskor, som med mig i england fast värre då... Ses snart, hoppas du inte har allt för ont! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback