I väntans tider

Ligger i min säng och väntar på att jag ska bli tillräckligt trött för att kunna sova. Sov nämligen lite ikväll, kunde inte hålla ögonen öppna. Sitter med datorn och kollar in andras bloggar men vissa uppdaterar aldrig deras bloggar längre vilket är synd för det ä så kul att läsa dom.

Finns det något som gör så att man bli trött fortare?

Idag var det början på min mini semester, så skönt att vara ledig. Men jag får ingen lugn stund för att vila. Är hela tiden i farten men det är så kul, och vill ju inte sitta hemma dagarna långa och inte göra någonting förutom att slappa. Klarar inte av de, blir så rastlös av att bara sitta. Men orkade inte ta mig in till stan ikväll för att gå på marite. hade fått biljetter för att gå dit, det spöregnade precis och vill ju inte bli blöt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

det var usch-väder igår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback