im just playing the game

Sen senast har det hänt en hel del igen. Men denna gång en massa bra saker. Lördagen blev det grillning som jag skrev tidigare, väldigt mycket vin, kubb, mat och kärlek..haha Gick ner till Brunis och drack rosevin. Sen vidare till Marite. Härligt att se att det var många ute. Har varit lite dött senaste tiden eller så börjar jag komma tillbaka till reality. Träffade några gamla klasskamrater som jag inte sett på länge. Trevlig överaskning. Kom inte hem förrän vid 06 någon gång. Hade en bra kväll.

Söndagen var jag hemma och donade lite, städade rummet och umgicks med en vän. Underbar kväll och du vet vad jag menar. Väntade på att Emma skulle komma hem från hultan vilket skulle blivit sent. Men jag hade sällskap nästan tills Emma kom hem. Skönt att du e hemma Emma! Saknade dig som tusan.

Blev en shopping tur i helgen, blev mina efterlängtade skor, Bronx. Såå snygga. Lägger in bild senare. Blev även några kädesplagg. Även några till denna vecka. Tog bort stygnen i tisdags, jobbat på mina lediga dagar..ahhh. Träffat Jossan och ätis marängsvisch och kollat på tge gardian. Även våran laxtoast hann vi med.

Idag fick jag arbetskläder som jag ska under sommaren, ingen komentar om dom än så länge. Har tagit ur alla mina kläder i den större garderoben. Blev tre och en halv sopsäck, galet mycket kläder har jag. Lite rensning skulle inte vara så dåligt. Ska väl hinna med det nästa vecka under mina lediga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback