Nya kläder

Idag har jag vart på stan med Johanna. Gick en sväng på stan och sen lunch på the huset. Sen gick vi till gamlan och pratade lite med Micke, Freddan och Christian. Köpte mig en kjol på MQ, och ett linne från Vero Moda. Hem och lämmnar sakerna och går till Therese. Kollade massa serier, Top model, beyond the break, projekt runway, the next pussycat doll. Messa Mange och Rickard att dom skulle skicka en bild på rasmus men dom ville inte..=(  Lägger in en bild på mina nya kläder, inte den bästa kvaliten men det får duga så länge.


image514

     

Imorgon ska jag och Therese in på stan en sväng sen hem och städa rummet får det bli.  På fredag ska jag träffa Johanna och äta brunch på svenssons cafe. Sista gången jag ser henne på ett tag. Trist. Men jag åker ju över och hälsar på till sommaren. På lördag blir det grillning med Therese, Rickard, Mange och några till. Hoppas att det blir bra väder, bara det e värme i luften så klagar inte jag.
Måste ringa och boka tid för att ta bord stygnen nästa vecka. Jobbigt jobbigt.

Här e bilder på min tumme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback