Afterwork med grabbarna



Idag efter jobbet stannade jag kvar och höll Tobbe och Roffe sällskap. Tog oss lite att dricka. Jag provade den nya xider pomelo & peach. Jätte god smak, den kommer ju inte komma ut på systemet så man får passa på att dricka den på jobbet. Tror inte det är så många krogar i stan som har den, fast jag har inte vart ut på dom i stan på jätte länge.




Drog vidare ner på stan en timme innan dom stängde och gjorde dom här funden. Parfym från Paris Hilton, smycken och sminkborstar som behövdes.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig redan.. idag har jag tvättat hela dagen, vi har fått en ny maskin, yippie!
Snart åker du till italia så ja får inte träffa dig när ja kommer på fre :( Puss

2007-03-24 @ 13:45:56
Postat av: Suss

de va från mig >:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback