Designed by madonna

På torsdag ska jag springa ner till hm efter jobbet och köpa trenchcoat från Madonnas kollektion. Den är så snygg att jag bara måste ha den. Det är den perfekta vår jackan. Kanske slipper köpa en skinnjacka om jag får tag på den. Om den mot all förmoda skulle vara slut i butiken när jag kommer dit har jag en chans till att få tag på den, hm shop online.

Det är en bra längd, knäppning och skärp. Och kolla priset, inte dyrt. 798:- Får se om jag hittar något mer i hennes kollektion annars blir det ett par till jobbar byxor. Behövs alltid.


Tog mig en liten shopping tur idag, köpte guld knästrumpor och ett vitt ribbat linne från hm. Bilder kommer imorgon.
   Idag hade dom konferans på jobbet om Christian Dior hudvårdsprodukter. Pratade med hon som höll idet, sa att jag va med i deras tävling. Hon gav mig lite tips på deras sortiment av Dior.  Ska väl prova det lite längre fram i år när mina produkter tar slut.


Idag började jag jobba i receptionen. Kändes inte som man skulle vara på jobbet med tanke på kläderna. Kavaj, kändes som man skulle på ett kontor och jobba. Men trivs jätte bra i den stilen. Får klä sig snyggt. Ska köpa ett par svarta ankelboots utan klack att ha till jobbet. Ut på spaning i helgen. Det var inte så svårt som jag trodde, men jag fick en bra start. Inte så många samtal med massa krongliga frågor Blir väl värre när jag ska jobba där ssjälv och inte kan lämna över sdom frågorna till Tobbe som hjälper mig denna vecka. Längtar tills på lördag, då ska jag jobba i restaurangen och tjäna lite snabba pengar. Bara dom ger bra dricks och att det är många bokningar.
   Känns tråkigt att Tessan jobbar sista dagen imorgon,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback